A megfelelő fogyasztóvédelmi tájékoztatás fontos számunka, ezért a webáruház első használatakor kérlek olvasd át a webáruházunk üzletszabályzatát, az Általános Szerződési Feltételeket.
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Decorartive-Hungary Korlátolt Felelőségű Társaság (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.variodrop.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.variodrop weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.
Szolgáltató adatai:
- Decorartive-Hungary Kft – /www.variodrop.hu/
- Székhely: 1119 Budapest Nándorfejérvári út 35.
- Telephely:1158 Budapest Bogáncs utca 4.
- Ügyfélszolgálat: megeggyezik a telephellyel
- Telefonszáma:+36 70 886 3940
- Email cim: hello@variodrop.hu
- Cégjegyzékszám: 01 09 968065
- Adószám:23490990-2-43
- Bankszámlát vezető bank neve: Unicredit Bank
- Bankszámlaszám: 10918001-00000117-0425004 HUF
- A webáruház használatával kapcsolatos tájékoztató
- A Szolgáltató webáruházában (www.vaariodrop.hu) csak regisztrálás, Ügyfélazonosító készítése után lehet megrendelést leadni, vásárolni. Az adott áru megrendelésének időpontja az az időpont, amikor Ügyfél a megrendelését online áruházunkon keresztül hozzánk eljuttatja.
- A vásárolt áru jellemzőiről és a Bruttó/Nettó árakról a Termékoldalról (a konkrét árucikk egyedi információs oldaláról) lehet tájékozódni. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk. Az esetleges elírásokból vagy a webáruház technikai hibáiból eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
- Ügyfél megrendelése csak akkor lép életbe, ha a Szolgáltatótól az online megrendeléséről automata visszaigazoló e-mailt kap az Ügyfél által beregisztrált e-mail címre. Amennyiben Ügyfél nem kapott ilyen e-mailt, akkor valószínűleg nem fejezte be a rendelést, vagy valamilyen technikai hiba történt.
- Néhány termék Termékoldalán nulla (0) Ft eladási ár látható, vagy egyáltalán nem található ár. Ezek a termékek nem rendelhetők online, hanem kérésre a Szolgáltató elküldi a hivatalos árajánlatát. Ha az ár nélkül, vagy nulla (0) Ft és a termék mégis rendelhető, kosárba helyezhető, akkor az technikai hiba és a megrendelés nem lesz érvényes.
- Fízetési módok
2.1.1 Fizetés személyes átvétellel a Szolgáltató telephelyén
2.1.2 Fizetés a megbízott futárnak készpénzben
2.1.3 Fizetés online megrendelés leadásának napján Paypal online átutalásos rendszerrel.
2.1.4 Fizetés “Előreutalással” .Előreutalás seten az online megrendelés napján vagy legkésőbb az azt követő munkanapon a Szolgáltató elküldi a díjbekérőt e-mailben. A díjbekérő tartalmazza a rendelés végösszegét , valamint az átutaláshoz szükséges bank adatokat is.
2.2 A megrendelt termékek
a) akkor vehetők át
b) a Szolgáltató akkor szállítja amennyiben a díjbekérőn szereplő teljes végösszeg a Szolgáltató számlájára jóváírodott.
3. Szállítási feltételek
3.1 A házhozszállítással megrendelt termékek esetén a megrendelést futárszolgálat fogja kézbesíteni a csomagot. A megrendelés leadásakor az Ügyfél köteles olyan valós postai címet megadni ahol munkanapokon 08:00 és 17:00 óra között elérhető és át tudja venni a megrendelt terméket. A pontatlan cím megadása miatt vagy nem postai cím miatt (pl. „a szomszédnak”, nincs házszám, nincs közterület jellegének meghatározása…stb.) keletkező károkért (pl. ismételt kiszállítás költsége) a Szolgáltató nem vállal felelősséget. 3.2. A házhozszállítást 40 kg alatti megrendeléseknél a Szolgáltató által megbízott futárszolgálat végzi a következő díjakon:
0 – 20 kg-os megrendelések: 1350 Ft + Áfa
3.1.1 Egyébb átvételi mód:
Személyes átvétel
Egyedi szállítás
3.1.2 Szállítási határidők:
maximum 2 munkanap. 1 munkanap jellemző, de ünnepek alatt előfordulhat 2 munkanap.
Személyes átvétel és a Szolgáltató saját járművével történő kiszállítás esetén az átvétel időpontjával kapcsolatban az ügyfélszolgálat ad felvilágosítást.
3.1.3 Szállítással kapcsolatos káresemények és kártérítés: Ha a futár láthatóan sérült (benyomódott vagy kiszakadt karton) csomagot szállított le akkor a hibát mielőbb jelenteni kell a következő két lehetőség alapján:
a. A futártól kérni kell jegyzőkönyv felvételét, majd fotót kell készíteni a sérült dobozról. Ezt követően jelezni kell a problémát az Szolgáltató ügyfélszolgálatán lehetőleg még aznap, de legkésőbb a következő munkanapon.
b. Ha a sérülést Ügyfél az átvételt követően később vette észre és a csomag tartalma károsodott, akkor az átvétel időpontjától számított 3 naptári nap áll rendelkezésre, hogy jelentsék a problémát a Szolgáltató ügyfélszolgálatának. Amennyiben Ügyfél 3 naptári napnál később jelenti, akkor kártérítési igény nem érvényesíthető. A csomag tartalmát illetően a kézhezvételtől 1 munkanapon belül áll módunkban reklamációt elfogadni.
4. Jótállás (Garancia)
4.1 Kötelező jótállás:
4.1.1 A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a polgári törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.
4.1.2. A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy a termék üzembe helyezésével kezdődik.
4.1.3 Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő.
5. Árucsere , levásárlás
5.1. Ha a megvásárolt termék hibátlan és megfelel a vonatkozó Termékoldalon található paramétereknek, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket cserélni. Hibás termék vagy hibás teljesítés esetén a terméket a Szolgáltató köteles a megvásárolt termékkel megegyező paraméterekkel rendelkező másik termékre
5.2 A Szolgáltató egyedi, feltételekhez kötött levásárlási lehetőséget biztosít mely szerint a megvásárolt termék értéke levásárolható más termékre abban az esetben is, ha a termék hibátlan és a vonatkozó Termékoldalon található paramétereknek is megfelel.
5.3 Levásárlás feltételek: A terméket hibátlan gyári állapotban, gyári csomagolásban vissza kell juttatni a Szolgáltató telephelyére. A visszaszállítás költsége az Ügyfelet terheli. A visszaszállítást követő 2 munkanapon belül a Szolgáltató bevizsgálja a terméket majd sztornírozza a vásárlásról kiállított számlát amennyiben a termék visszavételre kerül. A Szolgáltató a termék vagy termékek -a számlán szereplő- árából számított 5% kezelési költséget számol fel amennyiben a termék hibátlan gyári állapotban van. Ha a termék hibás vagy viseltes, akkor a Szolgáltató egyedi ajánlatot tesz a kezelési költségre. A kezelési költség az Ügyfél következő vásárlásánál kerül felszámításra.
6. Áru visszaküldés nem garanciális levásárlás ügyekben
A garanciális, elállás, levásárlás és garancián kívüli javítás ügyekben minden esetben Ügyfelet terheli a visszaszállítás költsége, de a szállítás módjában Szolgáltató segítséget tud nyújtani a következő képpen.
7. Személyes adatok védelme
7.1 A Szolgáltató bizalmasan kezeli az Ügyfél által a www.variodrop.hu weboldalon megadott adatait. A megrendelő adatai a megrendelés lebonyolításához szükséges információk, melyek a következők lehetnek:
megrendelő név, telefonszám, e-mail cím, számlázási cím, szállítási cím, adószám.
7.2 A megrendeléskor leadott megrendelő adatokat Szolgáltató nem adja ki harmadik fél számára mely alól egyetlen kivételt képez a szállítási cím, név és telefonszám átadása a futárcégnek amely feltétlenül.
7.3 A webáruház termékeinek, áraknak a megtekintéséhez nem szükséges regisztrálni, csupán a megrendeléshez szükséges a regisztráció.
8. Hírlevél szolgáltatás
8.1 Szolgáltató kizárólag a www.variodrop.hu webáruházban regisztrált Ügyfeleknek küld hírlevelet alkalmanként. Kb. hetente.
8.2 Hírlevél lemondás: Amennyiben Ügyfél nem kíváncsi ezekre az levelekre, akkor lemondhatja a hírlevél szolgáltatást a hírlevél alján található lemondás linkre kattintva.
9. Elérhetőség személyesen:
Decorartive-Hungary Kft – www.variodrop.hu
1158. Budapest Bogáncs utca 4. 5 épület